Google Ads (Adwords)

Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie, pozwalający osiągać zamierzone cele biznesowe w stosunkowo krótkim czasie.

Reklamy Google dają wiele możliwości wyświetlania reklam (m.in. w sieci wyszukiwania Google, w sieci reklamowej – na milionach stron internetowych na całym świecie, na serwisie YouTube itp.) oraz precyzyjnego kierowania reklam do użytkowników (na podstawie np. danych geograficznych, demograficznych, zainteresowań).

Wyposażeni w tak zaawansowane oręże marketingowe jesteśmy w stanie zaproponować kompleksowe rozwiązania, dostosowane do konkretnych potrzeb.

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, a wszystkie projekty poprzedzamy dogłębną analizą – po to, by zaoferować optymalne, możliwie najbardziej opłacalne rozwiązanie. Przekonaj się, co możemy dla Ciebie zrobić!

Pozycjonowanie strony zaczęłam sama, ale nie bardzo przynosiło to efekty dlatego na próbę wybrałam Panów z rankit. Nie było potrzeby tworzenia nowej strony internetowej (co często słyszałam) – po prostu skupili się na poprawie elementów obecnej optymalizacji tekstów i systematycznych działań.

Natalia

Katowice

Zapytaj o ofertę
Jak nas znalazłeś?

Google Ads – możliwości i formy reklam

Kampanie w sieci wyszukiwania (wyszukiwarka Google):

  1. Linki sponsorowane – najpopularniejszy format kampanii, w której reklamy wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania w formie tekstu z linkiem, który prowadzi do konkretnego adresu w Twojej witrynie. W tym wariancie materiały reklamowe przyjmują formę precyzyjnej odpowiedzi na frazy wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarce Google.
  2. Remarketing w wyszukiwarce (RLSA) – kampania linków sponsorowanych, która daje możliwość skorzystania z list remarketingowych. Dzięki nim można wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy np. odwiedzili już konkretny adres na Twojej stronie.
    • do reklam można dodawać rozszerzenia, które sprawiają, że treść materiału obejmuje większą powierzchnię, zawiera więcej cennych danych itp. Rozszerzenia mogą przybrać formę linków do podstron, ale też informacji o cenach produktów, promocjach, lokalizacji, numerze telefonu itp. Wszystko to pomaga wyróżnić się na tle konkurencji.
  3. Kampanie produktowe – rozwiązanie dedykowane dla sklepów internetowych. Zakupy Google to specjalna sekcja, w której reklamy są wyświetlane w wyszukiwarce w formie kart produktowych ze zdjęciem, ceną oraz dodatkowymi atrybutami (np. oznaczenie promocji). Ta forma kampanii umożliwia również stosowanie działań remarketingowych, poprzez wyświetlanie zdjęć i opisów produktów użytkownikom, którzy wcześniej oglądali je w Twoim sklepie.

Kampanie Google Ads

Kampanie w sieci reklamowej (Google Display Network)

  1. Kampanie w sieci reklamowej mogą przyjąć postać atrakcyjnych banerów lub animacji, które będą wyświetlać się na stronach internetowych należących do wspomnianej sieci. Reklamy bannerowe dają mnóstwo możliwości kierowania do odpowiednich użytkowników. W zależności od potrzeb, pod uwagę mogą być brane m.in.:
  • wiek, płeć,
  • słowa kluczowe,
  • zainteresowania,
  • dane geograficzne, lokalizacja,
  • język.

Sieć GDN można wykorzystać również w ramach kampanii remarketingowej, by wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy już wcześniej weszli w interakcję z Twoją stroną.

Kampanie wideo – YouTube

  1. Kampanie wideo to kolejna opcja promocji w ramach Google Ads. W tym wariancie reklamy mają postać filmów wyświetlanych użytkownikom serwisu YouTube – przedstawianych w całości i tych, które da się pominąć. W tym przypadku również możliwe jest zaawansowane kierowanie do wybranej grupy odbiorców.

Zasady współpracy

  1. Pracujemy na kontach Klientów – po zakończeniu współpracy Klient może dalej kontynuować działania na swoim koncie i odzyskuje do niego wyłączny dostęp.
  2. Za płatności odpowiada Klient – samodzielnie reguluje należności za reklamy i kontroluje bieżące wydatki.
  3. Budżet jest określany przez Klienta – wstępnie wspólnie ustalamy jego wysokość, zazwyczaj w formie przedziału, czyli tzw. widełek.
  1. Wywiad, wstępna analiza.
  2. Określenie możliwości i przedstawienie oferty.
  3. Uruchomienie kampanii.

Raportowanie, spotkania on-line, bieżący kontakt mailowy i telefoniczny (8:00-16:00).

Dowiedz się więcej o marketingu i reklamie !