Copywriting
Redakcja, korekta i audyt treści

Potrzebujesz tekstów reklamowych, które oryginalnie przedstawią Twoją działalność, produkt czy usługę? Przyciągnij uwagę klientów oraz zadbaj o lepszą widoczność w Sieci. Zdobądź treści przystosowane do oczekiwań odbiorców i wymogów SEO, współpracując z doświadczonymi specjalistami. Zleć przygotowanie nowych tekstów albo przekaż nam gotowe materiały do audytu – poddamy je korekcie i redakcji, by w pełni wydobyć ich potencjał. Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz!

Zapytaj o ofertę
Jak nas znalazłeś?

Nawet coś najprostszego, najbardziej prozaicznego można opisać w interesujący, angażujący sposób. Największe znaczenie ma bowiem nie treść, ale forma samego przekazu. Oryginalne, intrygujące teksty mają niezwykłą moc. Z ich pomocą można trafić bezpośrednio do wybranej grupy docelowej, tak by świadomie lub podświadomie uznała je za odpowiedź na konkretne potrzeby. Treści przykuwające uwagę to podstawa udanej strategii marketingowej.

Copywriting polega na tworzeniu wartościowych, unikalnych tekstów o charakterze reklamowym. Powinny być nie tylko informacyjne, ale też perswazyjne, angażujące i po prostu ciekawe. Dzięki temu pomagają skutecznie przekonać odbiorcę do konwersji, czyli zakupu produktu/usługi lub wykonania innego działania.

Współcześnie w kontekście copywritingu ogromną rolę odgrywa tzw. webwriting, czyli przygotowywanie treści, które mają zostać umieszczone w Sieci. Aktualnie przedsiębiorstwa z większości branż aktywnie promują się w Internecie, ponieważ jest bez wątpienia medium o największym potencjale marketingowym. Każdego dnia miliony Polaków wykorzystują go nie tylko do pracy, nauki czy rozrywki, ale też przeglądania i zakupu rozmaitych produktów oraz usług.

Internet jest jednak wielkim, nieustannie rozrastającym się zbiorem danych. Przez to treści mogą w nim „zaginąć”, czyli trafiać do zdecydowanie zbyt małej grupy odbiorców. Copywriting w dużej mierze przyczynia się do tego, że strona staje się bardziej widoczna – można łatwiej znaleźć ją za pomocą wyszukiwarki. Do tego oryginalne treści pozwalają wyróżnić się spośród konkurencji, kształtują wizerunek marki, a także pomagają zdobyć zainteresowanie i zaufanie klientów.

Potrzebujesz wartościowych treści na swoją stronę, np. opisów kategorii/produktów czy artykułów na blog? Zleć napisanie ich doświadczonym specjalistom, od lat zajmującym się copywritingiem i webwritingiem. Przygotujemy dla Ciebie teksty, które pozwolą Ci w najlepszy możliwy sposób przedstawić Twoją działalność.

Copywriter

Copywriter przede wszystkim musi posiadać bardzo dobry warsztat pisarski. Powinien biegle posługiwać się językiem, tak by jego teksty były w pełni poprawne pod względem ortograficznym, interpunkcyjnym, gramatycznym i stylistycznym. Odbiorcy szybko wyłapują nawet drobne błędy, a każde potknięcie rzutuje na wizerunek marki. Z tego względu każdy tekst dodatkowo trzeba sprawdzić i poddać ewentualnej korekcie – nikt nie jest przecież nieomylny.

Copywriterzy powinni także posiadać tzw. lekkie pióro, czyli przyjemny w odbiorze styl pisania. Trudne, zawiłe treści mogą niestety zniechęcić do czytania i skutecznie odstraszyć. Klient ma się zaciekawić, zaintrygować albo przynajmniej bez problemu przyswoić treści. Przy tym trzeba jednak pamiętać, że należy odpowiednio dostosować ton wypowiedzi do specyfiki branży, grupy docelowej itp. Inna narracja spodoba się np. młodym dorosłym przeglądającym modne elektroniczne gadżety, a inna przedsiębiorcom poszukującym profesjonalnych usług z zakresu doradztwa inwestycyjnego.

W pracy copywritera bardzo ważne jest gruntowne zapoznanie się z tłem i tematem (firmą, marką, produktem itp.), ale też ogólną strategią marketingową. Jeśli ma skutecznie zachęcić odbiorców, musi po prostu wiedzieć, o czym i dla kogo pisze. Z tego względu przydatny jest nie tylko szczegółowy brief, ale też rozmaite materiały dodatkowe, np. przykładowe Profile Klientów czy case study.

Z reguły copywriter pozostaje w stałym kontakcie ze Zleceniodawcą – tylko w ten sposób ma pewność, że odpowiednio przekaże wszystkie najważniejsze informacje, a proponowana forma będzie spójna z założoną z góry wizją. Dobra komunikacja to podstawa, jeśli chce się osiągnąć najlepszy efekt końcowy.

Wybierz profesjonalistów, którzy w kompleksowy sposób podchodzą do copywritingu. Nasi najlepsi specjaliści w ramach uważnie prowadzonej współpracy przygotują dla Ciebie merytoryczne, unikalne teksty, które spełnią wszystkie Twoje oczekiwania i bezpośrednio trafią do określonej grupy odbiorców.

SEO copywriting

Tak jak już wspomnieliśmy o tym wcześniej, unikalne, wartościowe i właściwie zoptymalizowane treści mają duży wpływ na pozycjonowanie. Z tego względu wyróżnia się także tzw. SEO copywriting, czyli proces tworzenia tekstów nie tylko przyjaznych odbiorcom, ale też w pełni zgodnych z wymogami algorytmów wyszukiwarki. Roboty Google wyżej rankują witryny, na których publikowane są treści merytoryczne, oryginalne, właściwie sformatowane (np. zawierające odpowiedni układ nagłówków), przystosowane pod względem technicznym, zawierające odpowiednie natężenie słów kluczowych itp. Najlepiej ocenione z nich są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania SERP, kiedy użytkownicy wpisują określone frazy.

Przy SEO copywritingu wykorzystuje się specjalistyczne narzędzia, które pomagają znaleźć m.in. najlepsze słowa kluczowe, a także pozwalają uważnie monitorować ruch na stronie. Z tego względu zwykle tworzy je zespół wykwalifikowanych specjalistów, którzy najpierw wykonują dokładne analizy, a następnie na podstawie zebranych danych przygotowują odpowiednie teksty.

SEO copywriting obejmuje także dodatkowe działania wspierające pozycjonowanie, takie jak np. link building. Odnośniki do strony umieszczone na zewnętrznych witrynach są jednym z najważniejszych kryteriów branych pod uwagę przez algorytmy wyszukiwarek. Nawiązując współpracę z partnerami biznesowymi, portalami branżowymi itp. można zyskać cenne linki z atrybutem do follow, publikując np. artykuły sponsorowane.

Inwestując w SEO copywriting przy okazji dostosowujesz publikowane treści do oczekiwań swoich potencjalnych klientów. Zagadnienia związane bezpośrednio z UX także mają znaczenie w tej kwestii. Kiedy odwiedzającym coś nie spodoba się na stronie, np. zawartość zbyt długo się ładuje albo jest za długa, zwykle wracają do wyników wyszukiwania i sprawdzają inne witryny. Teksty pisane pod SEO są bardziej czytelne, a także zawsze szybko i w pełni prawidłowo się wyświetlają. Współcześnie algorytmy wykorzystujące sztuczną inteligencję są w stanie coraz lepiej ocenić rzeczywistą wartość analizowanych treści, dlatego ich wymogi zaczynają w dużej mierze pokrywać się z wymogami użytkowników.

Skorzystaj ze wsparcia specjalistów od SEO copywritingu, by idealnie zoptymalizować swoją stronę. Spraw, że będzie bardziej widoczna w Sieci i w pełni przyjazna odbiorcom. Z naszą pomocą nie tylko zdobędziesz wysoką pozycję w wyszukiwarce, ale też odpowiednio ją wykorzystasz.

Tworzenie tekstów na strony internetowe

Tworzenie tekstów na strony internetowe rządzi się własnymi prawami, ponieważ zgodnie z badaniami (wykorzystującymi m.in. eyetracking), inaczej przyswajamy treści wyświetlane na ekranach komputerów, laptopów i urządzeń mobilnych. Ich lektura jest bardziej pobieżna – teksty szybko „skanuje” się wzrokiem, zatrzymując się na wybranych elementach, np. nagłówkach, wyróżnionych zdaniach czy listach numerowanych/punktowanych. Z tego względu tworząc treści przeznaczone do publikacji na witrynie trzeba wiedzieć, jak znaleźć kompromis między merytoryką i ciekawą, przystępną formą, a kwestiami technicznymi, czy zagadnieniami związanymi z UX i SEO.

Podczas tworzenia tekstów na strony internetowe trzeba mieć na względzie wymogi Klienta, oczekiwania i nawyki jego odbiorców, a także kryteria wyszukiwarki. Konieczne są więc profesjonalne, zaawansowane analizy, szczegółowy brief oraz bieżąca komunikacja. Tylko w ten sposób można uzyskać idealny kompromis i przygotować treści, które będą pod każdym względem funkcjonalne.

Zdecyduj się na współpracę z profesjonalistami, powierzając nam tworzenie tekstów na stronę internetową. Zapewniamy pełne wsparcie na każdym etapie realizacji zlecenia – od momentu zbierania pierwszych informacji, aż do publikacji gotowych treści i monitorowania ich potencjału. Cały czas utrzymujemy kontakt, tak by móc w każdej chwili konsultować ewentualne wątpliwości. Dzięki temu masz pewność, że ważne dla Ciebie dane zostaną przekazane w możliwie najlepszej formie, a zlecenie będzie wykonane zgodnie z pierwotnymi ustaleniami.

Zajmujemy się nie tylko copywritingiem i tworzeniem tekstów na strony internetowe, ale też wykonujemy audyty gotowych treści. W niektórych przypadkach wystarczy gruntowna redakcja czy nawet tylko drobna korekta, by znacznie podnieść ich wartość. Przeprowadzimy drobiazgową analizę i ocenimy, co warto poprawić lub udoskonalić, by teksty bardziej podobały się klientom oraz były lepiej indeksowane przez roboty Google.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych usług. Opowiedz nam, jakich treści potrzebujesz albo wyjaśnij, w czym przydałoby Ci się dodatkowe wsparcie. Przekonaj się, jak możemy Ci pomóc w rozwoju Twojej działalności w Internecie!

Dowiedz się więcej o marketingu i reklamie !