Prowadzenie social media

Prowadzenie fanpage w mediach społecznościowych to możliwość na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy w Internecie, budowanie pozytywnego wizerunku oraz pozyskanie nowych klientów.

Potrzebujesz pomocy w skutecznym prowadzeniu social media? Skorzystaj z naszej oferty! Posiadamy specjalistyczne narzędzia, wiedzę oraz doświadczenie w prowadzeniu profili na Facebook, Instagram, LinkedIn.

klaudia

Od niespełna roku Pani Klaudia prowadzi fanpage mojej firmy na Facebooku i Instagramie. Regularnie dodawane, angażujące posty pomogły mi bardziej wypromować firmę w social mediach, a dzięki temu mam więcej klientów.

 

Monika

Wrocław

Zapytaj o ofertę
Jak nas znalazłeś?

Czym są media społecznościowe i na czym polega prowadzenie fanpage’a?

Media społecznościowe to portale, które umożliwiają tworzenie i wymianę wygenerowanych przez użytkowników treści, takich jak zdjęcia, materiały wideo, relacje, informacje osobiste i wiele innych. Social media zyskały popularność i obecnie stanowią nieodzowną część życia milionów ludzi korzystających z internetu na całym świecie. Media społecznościowe służą utrzymywaniu relacji, zapewniają komunikację i pozwalają na dzielenie się własnymi przeżyciami. W odróżnieniu od mediów tradycyjnych, social media wyróżniają się dwustronną komunikacją. Do najpopularniejszych mediów społecznościowych możemy zaliczyć Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Snapchat czy LinkedIn.

Firmy dostrzegają potencjał, jaki niesie za sobą posiadanie i stałe rozwijanie fanpage w mediach społecznościowych, ponieważ takie działanie zapewnia bezpośredni kontakt z klientami, możliwość dotarcia do ogromnej liczby odbiorów czy zastosowania kreatywnych metod marketingowych.

Prowadzenie kont social media polega na systematycznym komunikowaniu się z odbiorcami poprzez publikację contentu w postaci materiałów graficznych, wideo, angażujących treści, porad, aktualności z życia firmy lub nowościach wśród produktów i usług. Regularnie dodawane treści może mieć wpływ na decyzję zakupową potencjalnych klientów. Dodatkowo prowadzenie kanałów social media pozwala docierać do odbiorców poprzez tematyczne grupy, odpowiadając na zapotrzebowanie potencjalnego klienta.

Prowadzenie fanpage’a w mediach społecznościowych jest istotne pod kątem reklam dedykowanych konkretnej grupie odbiorców. Ustalając kampanię trzeba przeanalizować mnóstwo zmiennych, które decydują o tym, do jak dużej liczby osób nasza reklama dotrze.

Dlaczego warto prowadzić social media?

  • liczne grono odbiorców, czyli szansa dotarcia do nowych klientów,
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy w Internecie,
  • bezpośrednia komunikacja z użytkownikami,
  • precyzyjne targetowanie,
  • zróżnicowane formaty reklamowe – np. treści wideo,
  • wzrost ruchu na stronie internetowej,
  • prowadzenie kampanii remarketingowych,
  • budowanie wizerunku specjalisty w własnej niszy,
  • większa ekspozycja firmy w Internecie.

Ile kosztuje prowadzenie profilu w social mediach? Cennik prowadzenia fanpage

Odpowiadając na pytanie jakie często zadają potencjalni klienci w Google tj. „prowadzenie profili social media cena„, przygotowaliśmy ofertę podzieloną na poszczególne pakiety, zawierające określoną liczbę działań. Pamiętaj, że prowadzenie fanpage na Facebooku lub Instagramie wymaga systematyczności, wiedzy, doświadczenia oraz przygotowania strategii. Skorzystaj z naszych pakietów i oddeleguj nam zadania związane z pozyskiwaniem nowych klientów dla Twojej firmy z mediów społecznościowych.

Pakiet Silver

PLN700netto/miesięcznie
  • 10 postów miesięcznie
  • 2-3 razy relacji w tygodniu (Facebook, Instagram)
  • Dobór hasztagów (Instagram)

Pakiet Gold

PLN1000netto/miesięcznie
  • 12 postów miesięcznie
  • Grafiki, krótkie filmików i treści do postów
  • 4 relacje tygodniowo (Facebook, Instagram)
  • Dobór hasztagów (Instagram)
  • Odpowiedzi na proste komentarze
  • 10 udostępnień/poleceń miesięcznie na tematycznych grupach na Facebooku
  • Ustawienie kampanii sponsorowanych*

Pakiet Platinium

PLN1500netto/miesięcznie
  • 15 postów miesięcznie
  • Grafiki, krótkie filmiki i treści do postów
  • 5 relacji tygodniowo (Facebook, Instagram)
  • Dobór hasztagów (Instagram)
  • Odpowiedzi na proste komentarze
  • Odpowiedzi na proste wiadomości (informacje, doradztwo, nie przyjmujemy zamówień do realizacji, ani nie odpowiadamy na reklamacje i zażalenia)
  • 15 udostępnień/poleceń miesięcznie na tematycznych grupach na Facebooku
  • Stworzenie dodatkowych grafik (np. zdjęcie w tle, baner na stronę www)
  • Ustawienie kampanii sponsorowanych*

*do ceny należy doliczyć budżet na kampanię

UWAGA! Istnieje możliwość wykonania zdjęć na potrzeby fanpage za dodatkową opłatą – klient wysyła swoje produkty do nas, a my wykonujemy zdjęcia oraz przygotowujemy je do publikacji. Wycena indywidualna w zależności od ilości produktów i ich gabarytów.