Google Ads (Adwords)
Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie, pozwalający osiągać zamierzone cele biznesowe w stosunkowo krótkim czasie.
Reklamy Google dają wiele możliwości wyświetlania reklam (m.in. w sieci wyszukiwania Google, w sieci reklamowej – na milionach stron internetowych na całym świecie, na serwisie YouTube itp.) oraz precyzyjnego kierowania reklam do użytkowników (na podstawie np. danych geograficznych, demograficznych, zainteresowań).
Wyposażeni w tak zaawansowane oręże marketingowe jesteśmy w stanie zaproponować kompleksowe rozwiązania, dostosowane do konkretnych potrzeb.
Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, a wszystkie projekty poprzedzamy dogłębną analizą – po to, by zaoferować optymalne, możliwie najbardziej opłacalne rozwiązanie. Przekonaj się, co możemy dla Ciebie zrobić!
Google Ads – możliwości i formy reklam
Kampanie w sieci wyszukiwania (wyszukiwarka Google):
- Linki sponsorowane – najpopularniejszy format kampanii, w której reklamy wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania w formie tekstu z linkiem, który prowadzi do konkretnego adresu w Twojej witrynie. W tym wariancie materiały reklamowe przyjmują formę precyzyjnej odpowiedzi na frazy wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarce Google.
- Remarketing w wyszukiwarce (RLSA) – kampania linków sponsorowanych, która daje możliwość skorzystania z list remarketingowych. Dzięki nim można wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy np. odwiedzili już konkretny adres na Twojej stronie.
- do reklam można dodawać rozszerzenia, które sprawiają, że treść materiału obejmuje większą powierzchnię, zawiera więcej cennych danych itp. Rozszerzenia mogą przybrać formę linków do podstron, ale też informacji o cenach produktów, promocjach, lokalizacji, numerze telefonu itp. Wszystko to pomaga wyróżnić się na tle konkurencji.
- Kampanie produktowe – rozwiązanie dedykowane dla sklepów internetowych. Zakupy Google to specjalna sekcja, w której reklamy są wyświetlane w wyszukiwarce w formie kart produktowych ze zdjęciem, ceną oraz dodatkowymi atrybutami (np. oznaczenie promocji). Ta forma kampanii umożliwia również stosowanie działań remarketingowych, poprzez wyświetlanie zdjęć i opisów produktów użytkownikom, którzy wcześniej oglądali je w Twoim sklepie.
Kampanie w sieci reklamowej (Google Display Network)
- Kampanie w sieci reklamowej mogą przyjąć postać atrakcyjnych banerów lub animacji, które będą wyświetlać się na stronach internetowych należących do wspomnianej sieci. Reklamy bannerowe dają mnóstwo możliwości kierowania do odpowiednich użytkowników. W zależności od potrzeb, pod uwagę mogą być brane m.in.:
- wiek, płeć,
- słowa kluczowe,
- zainteresowania,
- dane geograficzne, lokalizacja,
- język.
Sieć GDN można wykorzystać również w ramach kampanii remarketingowej, by wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy już wcześniej weszli w interakcję z Twoją stroną.
Kampanie wideo – YouTube
- Kampanie wideo to kolejna opcja promocji w ramach Google Ads. W tym wariancie reklamy mają postać filmów wyświetlanych użytkownikom serwisu YouTube – przedstawianych w całości i tych, które da się pominąć. W tym przypadku również możliwe jest zaawansowane kierowanie do wybranej grupy odbiorców.
Zasady współpracy
- Pracujemy na kontach Klientów – po zakończeniu współpracy Klient może dalej kontynuować działania na swoim koncie i odzyskuje do niego wyłączny dostęp.
- Za płatności odpowiada Klient – samodzielnie reguluje należności za reklamy i kontroluje bieżące wydatki.
- Budżet jest określany przez Klienta – wstępnie wspólnie ustalamy jego wysokość, zazwyczaj w formie przedziału, czyli tzw. widełek.
- Wywiad, wstępna analiza.
- Określenie możliwości i przedstawienie oferty.
- Uruchomienie kampanii.
Raportowanie, spotkania on-line, bieżący kontakt mailowy i telefoniczny (8:00-16:00).