Depozycjonowanie negatywnych opinii Google

depozycjonowanie negatywnych opinii Google

Depozycjonowanie negatywnych opinii w Google jest usługą skierowaną do wszystkich firm, które mają problem z wizerunkiem w sieci. W rankit.pl od kilku lat depozycjonujemy negatywne, nieprzychylne i szkalujące opinie w wynikach wyszukiwania. Dzięki dużemu doświadczeniu dysponujemy widzą i prowadzimy skuteczne działania depozycjonowania opinii. Na potrzeby usługi tworzymy dedykowane strony, zoptymalizowane pod wybrane słowa kluczowe lub udostępniamy zoptymalizowany content na własnych stronach wspierających.

Drugim krokiem naszych działań jest pozycjonowanie stron z pozytywnymi opiniami na czołowe miejsca w wyszukiwarce. Przypominamy, że pozycjonowanie stron to proces długofalowy, dlatego efekty naszych działań widoczne są po pewnym czasie, w zależności od trudności słów kluczowych.

Nie depozycjonujemy stron z negatywnymi wpisami poprzez dodawanie linków z zaspamowanych stron, a poprzez promowanie pozytywnych treści. Nasze działania są zgodne z prawem i opierają się na wieloletnim doświadczeniu.

Jeśli masz problem z wizerunkiem swojej firmy to nasza usługa depozycjonowania negatywnych opinii w Google pomoże Ci pozbyć się negatywnych komentarzy z wyszukiwarki. Zadzwoń do nas pod numer +48 532 003 560 lub napisz na adres email: biuro@rankit.pl.

Na skróty:

Fałszywe opinie w Google

Fałszywe opinie w Google potrafią wyrządzić spory problem wizerunkowy, dlatego tak ważna jest stała kontrola i opieka nad komentarzami, które pojawiają się o nas w Internecie. Problem z fałszywymi opiniami w Google jest o tyle problematyczny, że zwykle pojawiają się one na stronach www nad którymi nie mamy kontroli. Ponadto zwykle te negatywne opinie wyświetlają się na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki. Jeśli więc klient wpisze nazwę naszej firmy od razu w oczy rzuci mu się negatywna opinia i prawdopodobnie nie zdecyduje się na współpracę.

Naciśnij aby zadzwonić +48 532 003 560

Google usuwanie opinii

Google usuwanie opinii – niektóre strony na których pojawiają się negatywne opinie nie uginają się nawet pod naporem nakazów sądowych. Często, jeśli negatywne wpisy umieszczone są zagranicznych serwerach lub domena i hosting zarejestrowane są na fałszywe dane niewiele możemy zrobić w kwestii fizycznego usunięcia negatywy. Jedyne co wtedy możemy zrobić to ukryć negatywne opinie na dalsze strony wyników, tak aby nasz potencjalny klient nie mógł ich przeczytać.

Opinie o firmie w Internecie

Opinie o firmie w Internecie mają coraz większe znaczenie ponieważ, z upływem lat wzrosła świadomość użytkowników Internetu. Jak pokazują badania przeprowadzone przez Channeladvisor.com aż 92% konsumentów przed zakupem produktu lub zleceniem usługi czyta opinie w sieci, a aż 75% z nich ma do nich zaufanie. To pokazuje, jak duże znaczenie mają komentarze, na jakie trafi potencjalny konsument. Właściwie to determinuje jaką decyzję zakupową podejmie i czy kupi produkt u nas czy u konkurencji.

Naciśnij aby zadzwonić +48 532 003 560

Wiele firm nie zdaje sobie jeszcze spraw jak duży wpływ mogą mieć negatywne opinie, komentarze czy artykuł przedstawiający nasz produkt lub usługę w złym świetle na dużym, poczytnym portalu. Nie dość, że informacja taka dotrze do wielu klientów to ponadto zwykle wyświetla się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe związane z naszym brandem i tylko skuteczne depozycjonowanie negatywnych opinii może przynieść poprawę wizerunku.

Przeczytaj również:

Jak znaleźć negatywne opinie w Google i nie tylko?

Z pomocą w wyszukaniu negatywnych opinii przychodzi nam kilka narzędzi. Jedną z nich jest system Brand24, czyli monitoring Internetu, który poinformuje nas o pojawieniu się wzmianki na wybrany temat, natychmiast po jej opublikowaniu. Dzięki temu, będziemy mogli błyskawicznie zareagować i załagodzić sytuacje, zanim wypozycjonuje się ona na czołowe pozycje w wyszukiwarce.

Drugim przykładem jest sama wyszukiwarka Google, która po wpisaniu odpowiednich zapytań, pokaże nam zaindeksowane strony. Przykłady zapytań do wyszukiwarki Google:

  • Nazwa firmy + opinie
  • Nazwa produktu + opinie
  • Nazwa usługi + opinie
  • Imię i Nazwisko + opinie
  • Produkt + recenzje
  • Usługa + recenzje
  • Marka + opinie

Aby mieć pełną kontrolę nad komentarzami o naszej firmie, powinniśmy stale monitorować opinie, jakie pojawiają się w wyszukiwarce na jej temat i reagować w razie problemów, na przykład poprzez obniżanie pozycji negatywnych komentarzy w Google i zastąpienie ich nowymi, pozytywnymi wzmiankami.

Depozycjonowanie negatywnych opinii – cennik

Depozycjonowanie negatywnych opinii to złożony proces, do którego wykorzystujemy specjalnie przygotowane strony www, nad którymi posiadamy pełną kontrolę. Jednorazowy koszt dodania wpisów to koszt 1000 zł/netto + przygotowanie tekstów. Jeśli budżet klienta na to pozwala tworzymy dedykowane strony tak zwane landing pages, na których publikujemy content wyłącznie związany z jego marką.

Naciśnij aby zadzwonić +48 532 003 560

Następnie prowadzimy działania pozycjonujące i neutralizujące negatywne opinie, co wiążę się z miesięcznym abonamentem. Jego wysokość uzależniona jest od ilości słów kluczowych i działań, jakie musimy przedsięwziąć, aby osiągnąć pierwsze miejsca w wyszukiwarce Google.

Przeczytaj również:

Każdy przypadek wyceniamy indywidualnie. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w depozycjonowaniu negatywnych opinii i jesteśmy w stanie zaproponować wyłącznie sprawdzone metody, które przynoszą długofalowe efekty. Zaufaj naszemu doświadczeniu i pozwól nam pracować na sukces Twojej firmy w Internecie!

Depozycjonowanie szkalujących opinii – jakie firmy korzystają z usługi

Depozycjonowanie stron www wykorzystują wszystkie firmy, które mają problemy z negatywnymi i nieprzychylnymi opiniami w Internecie. Depozycjonowanie poprzez pozycjonowanie to usługa w pełni legalna. W rankit.pl skutecznie depozycjonujemy strony www ze szkalującą opinią, mającą zły wpływ na sprzedaż produktów i usług. Dobre opinie, które promujemy na renomowanych stronach przekładają się na wzrost widoczności firm w wyszukiwarce Google. Jak widać depozycjonowanie stron można wykorzystać również w dobrym celu.

Naciśnij aby zadzwonić +48 532 003 560

Depozycjonowanie negatywnych opinii Google FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jak działa depozycjonowanie negatywnych opinii?

Depozycjonowanie negatywnych opinii polega na obniżeniu (zdepozycjonowaniu) stron z negatywnymi komentarzami na dalsze miejsca w wynikach wyszukiwania, aby potencjalny klient nie mógł na nie trafić.

Ile kosztuje depozycjonowanie negatywów?

Każde zlecenie wyceniamy indywidualnie na podstawie konkurencji, przy czym koszt podstawowych działań zaczyna się już od 1000 zł/netto.

Ile czasu trwa usługa?

Na początku naszych działań tworzymy pozytywne wpisy na temat firmy naszego klienta, po czym przechodzimy do działań pozycjonujących, które są usługą długofalową i pierwsze efekty widoczne są po około 3 miesiącach.

Czy depozycjonowanie opinii wiąże się ze stałą opłatą?

Tak. Depozycjonujemy negatywne opinie poprzez promowanie pozytywnych, a to wiążę się ze stałą pracą jaką musimy wykonać, aby zrzucić szkalujące komentarze na dalsze strony wyszukiwania.

Oceń stronę
[Głosów:1    Średnia:5/5]