Pozycjonowanie stron Niemcy

Docieraj do nowych klientów dzięki pozycjonowaniu stron w Niemczech!
Pozycjonowanie stron w niemieckim Google

Pozycjonowanie Niemcy to oferowana przez rankit.pl usługa długofalowa, prowadząca do zwiększenia widoczności strony internetowej na wybrane słowa kluczowe w niemieckiej wyszukiwarce Google.de. Pozycjonowanie stron jest obecnie najlepszą metodą dotarcia do osób, które w danym momencie poszukają informacji na dany temat albo chcą zlecić usługę czy zakupić produkt. Wielu polskich klientów rankit.pl, już teraz wykorzystuje potencjał pozycjonowania zagranicznego i skutecznie zdobywa nowych kontrahentów.

Jeśli szukasz doświadczonej firmy, która pomoże zaistnieć Twojej firmie na rynku niemieckim, chętnie podejmiemy się tego wyzwania! Będziemy sumiennie pracować na Twój sukces. Pozwól nam przygotować plan dopasowany do Twoich potrzeb. Jedyne czego potrzebujemy to adres Twojej strony i budżet miesięczny (w Euro), jaki możesz przeznaczyć na usługę pozycjonowania w Niemczech.

Pozycjonowanie stron internetowych w Niemczech

Pozycjonowanie stron w niemieckim Google.de to zdecydowanie najlepsza propozycja marketingu internetowego. Dzięki pozycjonowaniu na słowa kluczowe powiązane z ofertą firmy, Twoją stronę zacznie odwiedzać mnóstwo użytkowników. Jak pokazują badania, aż 25% użytkowników (dane dotyczą pozycjonowania lokalnego), którzy trafiają na stronę z wyszukiwarki Google, dokonuje zakupu lub zleca usługę. Dzieje się tak, ponieważ użytkownicy Google są świadomi swoich potrzeb. Nie są to losowi użytkownicy, którzy wchodzą na stronę z ciekawości (jak często ma to miejsce w przypadku Social Mediów), ale ludzie, którzy w danym momencie szukają konkretnego produktu lub usługi.

Niemcy (po niemiecku Deutschland), to jedno z najbogatszych państw świata. Nasi zachodni sąsiedzi uwielbiają zakupy i usługi wysokiej jakości. Niemiecka precyzja i dokładność jest słynna w każdym zakątku globu. Polacy od lat wyjeżdżają do naszych zachodnich sąsiadów w poszukiwaniu lepszych zarobków i spokojnego życia. W dobie Internetu mamy jednak wiele możliwości zarabiania na niemieckim rynku bez wychodzenia z domu. Jeśli prowadzisz biznes i chcesz zaoferować swoje usługi w Niemczech, pozycjonowanie stron w niemieckim Google jest usługą, która pozwoli przyciągnąć Ci wielu klientów.

Pozycjonowanie w Niemczech to opcja, która w ostatnim czasie stała się bardzo popularna wśród klientów rankit.pl. Firmy, które osiągnęły sukces na polskim rynku, decydują się dalszą ekspansję i tym samym chcą zaoferować swoje usługi naszym zachodnim sąsiadom – Niemcom, którzy posiadają „gruby portfel” i nie szczędzą pieniędzy na usługi oraz produkty najwyższej jakości.

Jakie wyszukiwarki internetowe rządzą w Niemczech?

Rynek niemieckich wyszukiwarek internetowych nie różni się znacząco od polskiego czy europejskiego. W Niemczech również rządzi i dzieli wyszukiwarka Google (Gooogle.de) i to właśnie działania nakierowane na wysoką pozycję strony w niemieckim Google przynoszą najlepszy ruch użytkowników. Pozycjonowanie strony do top10, a nawet top3, jest gwarancją sukcesu firmy.

Rynek wyszukiwarek w Niemczech (dane na marzec 2019):

  • 73% Google
  • 77% Bing
  • 83% Yahoo
  • 63% DuckDuckGo
  • 32% Web.de
  • 29% T-online

Google.de posiada aż 94.73% rynku wyszukiwarek w Niemczech, a drugi Bing zaledwie 2.77%.

Jak pozycjonować strony w niemieckim Google?

Pozycjonowanie stron w Niemczech nie różni się znacząco od pozycjonowania w Polsce. Największe znaczenie ma oczywiście optymalizacja strony i zdobywanie linków pozycjonujących – linkbuilding. Trzeba jednak pamiętać, że nakłady na SEO Niemcy będą znacząco większe, ponieważ rynek niemiecki działa w walucie Euro.

Jak i od czego zacząć pozycjonowanie w Google.de? Oto kilka podstawowych etapów:

Analiza konkurencji

Pierwszym krokiem, jaki należy wykonać, jest bez wątpienia analiza konkurencji. Trzeba zwrócić szczególną uwagę na optymalizację serwisów, które zajmują czołowe pozycje oraz na ilość backlinków, jaka prowadzi do tych stron. Do tego celu warto skorzystać z serwisów Majestic.com i Ahrefs.com, które zbierają dane na temat linków prowadzących do stron i ich wartości. Zaowocuje to wstępnym poglądem na budżet, który jest konieczny do osiągnięcia pozycji w top10 wyników.

Ustalenie budżetu

Analiza konkurencji pozwala ocenić budżet miesięczny, jaki potrzebny jest na dogonienie konkurencji. Koszt średniej jakości publikacji na rynku niemieckim to około 300 Euro. Do tego należy doliczyć koszt przygotowania tekstu i pracę pozycjonera.

Wybór słów kluczowych

Po analizie konkurencji i ustaleniu budżetu, można przejść do wyboru słów kluczowych, które są popularne wśród użytkowników niemieckiego Google.de i które mogą zapewnić realny ruch. Do tego celu warto skorzystać z darmowej usługi Google Keyword Planner.

Optymalizacja serwisu

Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) często polega na wprowadzaniu niewielkich modyfikacji w zakresie wybranych elementów witryny. Zmiany te, analizowane pojedynczo, mogą sprawiać wrażenie drobnych, przyrostowych ulepszeń, ale w połączeniu z innymi optymalizacjami mogą mieć zauważalny wpływ na wygodę użytkowników oraz uzyskiwane przez nich bezpłatne wyniki wyszukiwania. Wiele elementów omówionych w tym przewodniku już zapewne znasz, ponieważ są to niezbędne składniki każdej strony internetowej. Możliwe jednak, że nie wykorzystujesz w pełni ich możliwości.https://support.google.com/webmasters/answer/7451184

Dbając o optymalizację strony trzeba zapewnić wyszukiwarce jej bezproblemową indeksacje. Strona powinna posiadać uporządkowaną strukturę, przejrzysty kod i poprawnie wyświetlać się na urządzeniach mobilnych. Odpowiednio przeprowadzony proces SEO pozwala na osiągniecie wysokich i stabilnych pozycji w wyszukiwarce.

Linkbuilding

Linkbuilding to budowa popularności na zewnętrznych stronach. Działanie polega na zdobywaniu klikalnych odnośników na innych stronach (najlepiej tematycznie powiązanych z Twoją), dzięki czemu Twoja strona zyskuje Page Rank, który jest jednym z głównych czynników rankingowych. Pozycjonując stronę w niemieckim Google, musisz zdobyć odnośniki z niemieckojęzycznych witryn. Do tego celu można wykorzystać strony, które zezwalają na umieszczanie artykułów sponsorowanych, serwisy typu q&a, fora i blogi internetowe, a nawet katalogi stron. Ważne, aby pod różnym kątem sprawdzić ich jakość i nie umieszczać linków w miejscach wątpliwej wartości.

Jakie strony pozycjonować w Google.de?

Jeśli oferujesz usługi lub posiadasz sklep i sprzedajesz produkty, to pozycjonowanie stron Niemcy jest bez wątpienia usługą dla Ciebie. Bez różnicy czy posiadasz sklep www czy stronę wizytówkę lub portal – każda strona wymaga działań SEO. Musisz pamiętać, że Twoja witryna musi posiadać treść w języku niemieckim. Najlepiej, aby była napisana przez native speakera, który posiada doświadczenie w pisaniu tekstów pod SEO. Ważna będzie również domena z rozszerzeniem .de. Jest ona jednym z czynników rankingowych, a ponadto warto pamiętać, że Niemcy zwracają uwagę na rozszerzenia domen i bardziej ufają stronom z rozszerzeniem .de.

Wykonanie strony internetowej w języku niemieckim. Strona internetowa po niemiecku

Jako rankit.pl oferujemy profesjonalne tworzenie strony internetowej w języku niemieckim, opartej o intuicyjny system zarządzania treścią WordPress. Wykonane przez nas, niemieckie strony internetowe cechuje przygotowanie do urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety oraz szybkość ładowania. Nasza kompleksowa usługa, w której mogą zawierać się również wykonanie logo oraz napisanie treści w języku niemieckim, pozwoli oszczędzić czas i pieniądze na szukanie innych, często dużo gorszych jakościowo usług.

Decydując się na zlecenie nam stworzenia niemieckiej strony internetowej masz pewność, że będzie ona wykonana z dokładnością o każdy szczegół, a jej pozycjonowanie w niemieckim Google, będzie bardzo ułatwione za sprawą znakomitej optymalizacji pod wyszukiwarki. Przy tworzeniu stron internetowych korzystamy jedynie ze sprawdzonych rozwiązań, takich właśnie jak system WordPress, który pozwala nawet początkującym użytkownikom w łatwy sposób zarządzać treścią na stronie www.

Komu zlecić pozycjonowanie w Google.de?

Zlecając usługę pozycjonowania, warto zwrócić uwagę na doświadczenie i ofertę firmy, która będzie prowadzić działania SEO w niemieckim Google.de. Należy pamiętać, że pozycjonowanie to usługa długofalowa, której efekty widoczne są zwykle po kilku lub nawet kilkunastu miesiącach, w zależności od budżetu i trudności słów kluczowych. Decydując się na współpracę z rankit.pl, otrzymujesz gwarancję rzetelnie wykonanej pracy. Na Twoje życzenie, wraz z końcem każdego miesiąca współpracy wysyłamy raport z wykazem działań, jakie wykonaliśmy, by Twoja strona znalazła się najwyższych pozycjach wyszukiwarce Googl.de. Rozliczamy się na zasadzie stałej, miesięcznej opłaty abonamentowej.

Moga zainteresować Cię również

Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach

Napisz do nas!

Twój budżet miesięczny (euro/netto): 500 - 15001500 - 20002000 - 3000powyżej 3000
Oceń stronę
[Głosów:1    Średnia:5/5]