Marketing szeptany na forach internetowych

Skuteczny buzz marketing na forach!

Marketing szeptany (z ang. Buzz Marketing, WOMM) to obecnie jedna z najpopularniejszych metod promocji stosowana na forach, blogach i portalach internetowych, czyli wszędzie tam gdzie możemy dzielić się wiedzą, informacjami i opiniami z innymi użytkownikami Internetu. Jeśli poszukujesz skutecznej i szybkiej metody na wypromowanie swojej usługi lub produktu to marketing szeptany jest właśnie tym, czego potrzebujesz!

Dzięki marketingowi szeptanemu możesz dotrzeć ze swoją reklamą bezpośrednio do osób zainteresowanych tematem, co z pewnością przełoży się na zwiększoną ilość zapytań oraz Klientów. Badania pokazują, że internauci przed podjęciem decyzji o zakupie produktu, bądź zleceniu usługi kierują się opiniami, jakie znajdą na popularnych forach czy serwisach. Gwarantujemy pozyskanie pochlebnych opinii o Twojej firmie i produkcie na branżowych portalach www.

Marketing szeptany daje Ci możliwość szybkiego i łatwego dotarcia do tysięcy potencjalnych Klientów oraz kreowania pozytywnego wizerunku firmy w Internecie, bo co lepiej przekłada się na zaufanie jak nie opinie innych osób, które wcześniej skorzystały z usług Twojej firmy? Ponadto buzz marketing wpływa na widoczność strony w wynikach wyszukiwarki Google, ponieważ w postach umieszczane są linki do Twojej strony. Tematyczne linki z mocnych stron = wysokie pozycje w Google!

Jak skutecznie prowadzić kampanie marketingu szeptanego?

Warto zaznaczyć, że prowadzenie marketingu szeptanego nie jest łatwe i nie należy zlecać tego zadania początkującym. Przede wszystkim nie należy zaśmiecać użytkowników mnóstwem wpisów dodanych jeden pod drugim, w krótkim czasie. Takie podejście skutkuje zwykle efektem odwrotnym od oczekiwanego. W marketingu szeptanym należy działać systematycznie, dodawać wpisy z zaufanych kont w tematach, gdzie rzeczywiście poruszany jest temat związany z naszą branżą. Wypowiedzi powinny być sensowne, nie nachalne.

Kluczową kwestią jest to, aby buzz marketing prezentował pozytywne strony usługi lub produktu. Klienci muszą być świadomi, że nasz produkt to właśnie to, czego potrzebują. Przekazywanie tych informacji powinno odbywać się w sposób wyważony i subtelny. Powinniśmy angażować innych użytkowników do dyskusji.

Badania przeprowadzone w wielu krajach pokazują, że Klienci decydując się na zakup produktu, bądź zlecenie usługi w 90 % kierują się opiniami i rekomendacjami innych. Tylko 10% przyznało, że wybierając produkt do zakupu, sugeruje się tradycyjną reklamą w telewizji, prasie, radiu lub Internecie. To pokazuje, że przyszłość marketingu szeptanego (buzz marketingu) klaruje się bardzo optymistycznie i w najbliższych latach będzie to jedna z najpopularniejszych form reklamy.

Gdzie prowadzić kampanie marketingu szeptanego?

Przede wszystkim tam gdzie poruszana jest tematyka związana z naszą branżą, czyli fora, portale, blogi, ale również można kreować dyskusje, wszędzie tam, gdzie jeszcze nie ma informacji o produktach lub usługach podobnych do naszych, a mamy wiedzę, że znajdują się tam użytkownicy potencjalnie zainteresowani naszą ofertą.

Baza medialna, na jakiej będziemy umieszczać wpisy powinna być wyselekcjonowana starannie, a konta, z jakich piszemy powinny mieć pewne zaufanie i renomę na portalu. Sytuacja, kiedy chwalimy produkt lub usługę z konta, które dopiero, co zarejestrowaliśmy nie budzi zaufania, a co więcej może nam nawet zaszkodzić.

Komu zlecić wykonanie marketingu szeptanego?

Przede wszystkim nie należy zlecać marketingu szeptanego początkującym, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki. Przed zleceniem należy poprosić firmę oferującą usługi buzz marketingu o pokazanie kilku przykładowych wpisów z wcześniej zrealizowanych kampanii. Jeśli wpisy są ciekawe, poruszają temat i budzą zaufanie możemy zlecić próbną kampanię.

Oferujemy profesjonalne kampanie marketingu szeptanego (buzz marketingu) na forach, serwisach i blogach internetowych.

 

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Ok